امكان ارسال پيامك بدون گوشي در تهران
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 16:18 :: نويسنده : پیام عب

معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان تهران با بیان اینکه امکان ارسال پیامک با استفاده از شماره‌ تلفن ثابت و از طریق اینترنت، به مشترکین تلفن همراه و یا تلفن ثابت فراهم شده است، اعلام کرد: با سرویس آسانک درحین کاربری اینترنت بدون نیاز به گوشی تلفن همراه و ثابت می توان پیامک ارسال کرد.
سمیع‌الله صادقی در گفت‌وگو با موبنا با بیان اینکه شرکت مخابرات استان تهران سرویسی را فعال کرده است که به واسطه این سرویس، مشترکین می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکین تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیامک ارسال کنند، اظهار داشت: شماره‌ فرستنده‌ پیامک، همان شماره‌ تلفن ثابت کاربر بوده و حتی امکان ارسال پیامک به تلفن ثابت نیز وجود دارد.
وی افزود: استفاده از این سرویس جدید مخابرات، باعث خواهد شد که پیامک‌هایی که افراد برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات و تعامل با مشتریان خود ارسال می‌کنند به جای ارسال با پیش شماره‌ی 1000 یا 2000 و یا 3000، با شماره‌ تلفن ثابت فرد و با پیش شماره 021 ارسال شود.
وی با بیان اینکه شناسه پیامکی این سرویس همان شماره تلفن تماس کاربر خواهد بود، ادامه داد: به محض دریافت پیامک روی تلفن همراه مخاطب، امکان برقراری مستقیم تماس (call) و یا پاسخ دهی مستقیم (reply) روی همان شماره، برای دریافت کننده پیامک وجود دارد چرا که شماره ارسال پیامک (ID) همان شمار تلفن ثابت است.
صادقی افزود: متقاضیان با مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین مخابرات سرویس پیامک اینترنتی(ارسال و دریافت پیامک) خود را می توانند فعال و هزینه آن را بر روی قبض تلفن ثابت پرداخت کنند.
معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان تهران گفت: همچنین متقاضیان ازطریق سایت اینترنتیwww.asanak.ir برای دریافت این سرویس ثبت نام کنند.
وی در پاسخ به اینکه فرق سرویس آسانک با پیامک انبوه چیست، اظهار داشت: با استفاده ازاین سرویس امکان ارسال و دریافت پیامک انبوه از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره های 1000، 2000 و یا3000 فراهم شده که این خط تلفن ثابت کاربر است که به صورت انحصاری و از سمت مخابرات تهران در اختیار فرد قرار داده شده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها